Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Aesthetics in Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Aesthetics in Marketing Rajat Kanti Baisya
Codul Libristo: 04684824
Editura SAGE Publications Inc, martie 2008
A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing primarily deals with unders... Descrierea completă
? points 69 b
154 lei -9 %
138 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Born To Die, 1 Audio-CD (Jewelcase) Lana Del Rey / Audio CD
common.buy 58 lei
Neoconservatism Justin Vaďsse / Carte broșată
common.buy 209 lei
Vimy Ridge, 1917 I A J Turner / Carte broșată
common.buy 129 lei
Flora of the Guianas. Series A: Phanerogams Fascicle 22 M J Jansen-Jacobs / Carte broșată
common.buy 439 lei
MyMaths for Key Stage 3: Teacher Companion 2C Chris Green / Copertă tare
common.buy 820 lei
Atlas of American Religion William M. Newman / Copertă tare
common.buy 648 lei
If It Bleeds, It Leads Matthew Robert Kerbel / Carte broșată
common.buy 184 lei
Phenomenology in a Pluralistic Context William L. McBride / Copertă tare
common.buy 595 lei
Good Soul of Szechuan Bertolt Brecht / Carte broșată
common.buy 87 lei

A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing primarily deals with understanding aesthetics beyond its visual association and making it relevant to product designing strategies. It is the first attempt of its kind to understand the influence of aesthetics in the context of two very important sectors of the industry-consumer durables and automobile. The book analyses various aesthetic attributes, qualities and elements in a product and deliberates on the important of each of these and the kind of balance necessary among them for designing successful products. It stands out on account of the theory, concepts and models discussed, which have a strong foundation in the authors' primary research. Through real-life case studies, interviews, and company and consumer surveys, the authors have brought to the fore the important of aesthetics in various aspects of marketing, like cultivation of a brand image, and have focused on the role played by demographic variables in influencing product buying decisions. Bringing a whole new meaning to the adage 'beauty is in the eye of the beholder', this book will certainly lead to introspection on the importance of 'aesthetics' in the market value of a product.

Informații despre carte

Titlu complet Aesthetics in Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 316
EAN 9780761935957
ISBN 0761935959
Codul Libristo 04684824
Greutatea 354
Dimensiuni 150 x 215 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo