Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising, the Media and Globalisation

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advertising, the Media and Globalisation John Sinclair
Codul Libristo: 04453019
Editura Taylor & Francis Ltd, aprilie 2012
This book provides a thorough account of contemporary trends in advertising and media industries. It... Descrierea completă
? points 149 b
300 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Norman Maclean Reader Norman Maclean / Copertă tare
common.buy 186 lei
Communication and Democracy Maxwell Mc Combs / Copertă tare
common.buy 996 lei
How to be a Successful Teacher Paul Castle / Copertă tare
common.buy 559 lei
Academic Capitalism Sheila Slaughter / Carte broșată
common.buy 215 lei
Architecture in Wood Will Pryce / Copertă tare
common.buy 450 lei
Building Bridges Christian Berg / Carte broșată
common.buy 511 lei
Practical Aspects of Computational Chemistry III Jerzy Leszczynski / Carte broșată
common.buy 549 lei
Government of Life Miguel E. Vatter / Carte broșată
common.buy 182 lei
ROTATION Diet Trish Blascak / Carte broșată
common.buy 75 lei
Cuentos argentinos ALBERTO JULI P REZ / Carte broșată
common.buy 96 lei

This book provides a thorough account of contemporary trends in advertising and media industries. It examines the role of advertising in the globalisation of consumer culture, taking an empirical, region-by-region approach. Advertising attracts much public criticism for the commercialisation of culture and its apparent impact on social and personal life. This book outlines and assesses the issues involved, with regard to how they are manifested in different regional, national and global contexts. Topics covered include: advertising as an object of study global trends in the advertising industry advertising and the media issues in advertising and society advertising, globalisation and world regions While maintaining a contemporary focus, the book looks over the whole of the 20th century as background to the globalisation of what it calls the manufacturing-marketing-media complex. There is specific emphasis on the 1980s, a crucial decade for advertising as a global institution; the 1990s, as the decade which gave rise to the discourse of globalisation; and the decade recently ended, as the era of new media.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising, the Media and Globalisation
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 168
EAN 9780415668835
ISBN 0415668832
Codul Libristo 04453019
Greutatea 264
Dimensiuni 161 x 232 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo