Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising in Contemporary Consumer Culture

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Advertising in Contemporary Consumer Culture Helene de Burgh-Woodman
Codul Libristo: 18973463
Editura Springer International Publishing AG, aprilie 2018
This is the first scholarly book dedicated to reading the work of contemporary filmmakers and their... Descrierea completă
? points 403 b
812 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lullaby for Little Black Boys Jae Bryson / Carte broșată
common.buy 71 lei
Me and You Gloria Florence / Carte broșată
common.buy 38 lei
Play Nice Amber Garza / Carte broșată
common.buy 73 lei
A Dream of John Ball and A King's Lesson William Morris / Carte broșată
common.buy 43 lei
Long Shot: somewhere between slim and none George Reagan / Carte broșată
common.buy 43 lei
Mit Graf Waldersee in China Fedor von Rauch / Carte broșată
common.buy 194 lei

This is the first scholarly book dedicated to reading the work of contemporary filmmakers and their impact on modern marketing and advertising. Drawing from consumer culture theory, film and media studies, the author presents an expansive analysis of a range of renowned filmmakers who have successfully applied their aesthetic and narrative vision to commercial advertising. It challenges some traditional advertising tropes and sheds light on the changing nature of advertising in the contemporary media context. Utilising Deleuze and Guattari's notion of assemblage, this book addresses themes of spatiality and time, narrative and aesthetics and consumer reception within a new frame of reference that re-contextualises classical concepts of genre, platform and aesthetic categories. These diverse elements are embedded into a larger discussion of the resonance of contemporary advertising for consumer culture and the implications of the hybridity characteristic of convergent media platforms for understanding the potential of advertising in the twenty-first century. It offers a cutting-edge, interdisciplinary perspective for researchers, academics, and practitioners working in marketing communications, advertising, and media studies.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising in Contemporary Consumer Culture
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2018
Număr pagini 273
EAN 9783319779430
ISBN 3319779435
Codul Libristo 18973463
Greutatea 498
Dimensiuni 148 x 210 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo