Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising, Economy and Societies in Africa

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advertising, Economy and Societies in Africa Rotimi W. Olatunji
Codul Libristo: 06836462
Editura VDM Verlag, decembrie 2010
Advertising, an essential aspect of communication, drives not only the economy of a nation, but also... Descrierea completă
? points 230 b
463 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dinosaur jr. Dinosaur Jr. / Carte broșată
common.buy 116 lei
Magnetic Double Helix, III Herman Frederick Hagemier / Copertă tare
common.buy 136 lei
Leftovers / Carte broșată
common.buy 340 lei
Confusion of Tongues Charles W A Prior / Copertă tare
common.buy 1.041 lei
Die Sowjetunion 1917-1991 Manfred Hildermeier / Carte broșată
common.buy 120 lei
Capital Markets in Developing Countries Johan Fredholm / Carte broșată
common.buy 250 lei
Schlesien erlesen Edward Bialek / Carte broșată
common.buy 136 lei
Caicai y Tenten Vilu. Elogio de La Catastrofe Matamala Elorz Roberto / Carte broșată
common.buy 175 lei
YOU CAN TEACH YOURSELF ELECTRIC BASS MIKE HILAND / Carte broșată
common.buy 110 lei
Controversias en torno al Deficit Atencional Francisca Daiber / Carte broșată
common.buy 232 lei
Deep France William Glover / Carte broșată
common.buy 70 lei
Book of Metaethics Andrew Minase / Carte broșată
common.buy 61 lei
Researching Families and Communities Rosali Edwards / Carte broșată
common.buy 329 lei
Korean Wave Youna Kim / Copertă tare
common.buy 1.057 lei
Diriger un Foyer de Travailleurs Migrants Mbarek Aouadi / Carte broșată
common.buy 188 lei

Advertising, an essential aspect of communication, drives not only the economy of a nation, but also affects the society tremendously.The book examines the impact of economic adjustment programs on the advertising industry as it relates to advertising creativity,agency management, employees job satisfaction, ethical standards, media planning, and local advertising agencies foreign alignment. This fifteen chapter book covers both theory and practice of Advertising in Nigeria. It is rich in empirical data which are related to advertising, the economy and society. The book will be useful not only to scholars in Communication, but also the scholars in the field of Economics and Sociology, marketing and related fields.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising, Economy and Societies in Africa
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 248
EAN 9783639293845
ISBN 3639293843
Codul Libristo 06836462
Editura VDM Verlag
Greutatea 367
Dimensiuni 152 x 229 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo