Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising at War

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advertising at War Inger L. Stole
Codul Libristo: 04869662
Editura University of Illinois Press, noiembrie 2012
Inger L. Stole challenges the notion that advertising disappeared as a political issue in the United... Descrierea completă
? points 103 b
208 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


In Borrowed Light Barbara Keating / Carte broșată
common.buy 65 lei
Seeing Hitler's Germany Kristin Semmens / Copertă tare
common.buy 926 lei
Telecom Management in Emerging Economies Murali Krishna Medudula / Copertă tare
common.buy 649 lei
Concise Encyclopedia of Judaism Dan Cohn-Sherbok / Carte broșată
common.buy 184 lei
Pension Plans and Employee Performance Richard A. Ippolito / Copertă tare
common.buy 405 lei
Making History Brian Friel / Carte broșată
common.buy 65 lei
Call To Arms Allan Mallinson / Carte broșată
common.buy 65 lei
Charles James Fox L.G. Mitchell / Copertă tare
common.buy 1.467 lei
Foundations of Genetic Algorithms 2001 (FOGA 6) Worthy N. Martin / Copertă tare
common.buy 907 lei
Images and Enterprise Reese V. Jenkins / Carte broșată
common.buy 294 lei

Inger L. Stole challenges the notion that advertising disappeared as a political issue in the United States in 1938 with the passage of the Wheeler-Lea Amendment to the Federal Trade Commission Act, the result of more than a decade of campaigning to regulate the advertising industry. She suggests that the war experience, even more than the legislative battles of the 1930s, defined the role of advertising in U.S. post-war political economy and the nation's cultural firmament. Using archival sources, newspapers accounts, and trade publications, Stole demonstrates that the post-war climate of political intolerance and reverence for free enterprise quashed critical investigations into the advertising industry. While advertising could be criticized or lampooned, the institution itself became inviolable. Inger L. Stole is an associate professor of communications at the University of Illinois at Urbana-Champaign and the author of Advertising on Trial: Consumer Activism and Corporate Public Relations in the 1930s. A volume in the series The History of Communication, edited by Robert W. McChesney and John C. Nerone

Informații despre carte

Titlu complet Advertising at War
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 280
EAN 9780252078651
ISBN 0252078659
Codul Libristo 04869662
Greutatea 460
Dimensiuni 230 x 153 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo