Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising and Reality

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advertising and Reality Amir Hetsroni
Codul Libristo: 01216201
Editura Bloomsbury Publishing, octombrie 2012
Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content offers, for the first time, an... Descrierea completă
? points 168 b
338 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Druhá derivace touhy Člověk duše-vnější Tomáš Sedláček / Copertă tare
common.buy 62 lei
O TRAGICKÉM UMĚNÍ Friedrich von Schiller / Carte
common.buy 19 lei
Psychologie 2. díl Jarmila Kelnarová / Carte
common.buy 37 lei
Systémy médií v postmoderním světě Daniel Hallin / Copertă tare
common.buy 140 lei
Jak muži přišli ke svému údu Jaroslav Otčenášek / Copertă tare
common.buy 42 lei
Česká gramatika v kostce Lída Holá / Foaie
common.buy 9 lei
THE OSTERMAN WEEKEND Robert Ludlum / Carte
common.buy 28 lei
Kill Decision Daniel Suarez / Carte broșată
common.buy 44 lei
Girl and Her Pig April Bloomfield / Copertă tare
common.buy 145 lei
Little Grey Men B.B / Carte broșată
common.buy 54 lei
Traces of Guilt Dee Henderson / Carte broșată
common.buy 104 lei
Formal Description Techniques VIII Gregor von Bochmann / Copertă tare
common.buy 1.270 lei
Biocomposites in Automotive Applications Charles Lu / Carte broșată
common.buy 688 lei

Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content offers, for the first time, an extensive study of the way our life is represented in advertising. Leading scholars from different countries, who specialize in marketing communication and media studies, review and analyze different advertising contents and give us a truly cross-cultural view of the matter. Among the contents that are thoroughly discussed throughout the book one finds sexuality, violence, family activities, gender roles, vocations, minorities roles, periodical reconstruction and more. This book provides an up-to-date picture of the way modern life is portrayed in the most popular format of marketing communication worldwide.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising and Reality
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 272
EAN 9781441191946
ISBN 1441191941
Codul Libristo 01216201
Greutatea 462
Dimensiuni 154 x 227 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo