Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising and Propaganda in World War II

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Advertising and Propaganda in World War II David Clampin
Codul Libristo: 01352363
Editura Bloomsbury Publishing, noiembrie 2013
The Blitz- the period of Nazi bombing campaigns on civilian Britain during World War II- was a forma... Descrierea completă
? points 554 b
1.116 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Almond Won-pyung Sohn / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
Lore and Lust Book Three / Carte broșată
common.buy 102 lei
top
Behind Closed Doors Paris B. A. / Carte broșată
common.buy 50 lei
Signs & Symbols Miranda Bruce-Mitford / Copertă tare
common.buy 117 lei
Chagall Rainer Metzger / Copertă tare
common.buy 88 lei
curând
Ansel Adams in the National Parks Ansel Adams / Copertă tare
common.buy 182 lei
I'm Your Huckleberry Val Kilmer / Carte broșată
common.buy 84 lei
The Houseguest Amparo Dávila / Carte broșată
common.buy 70 lei
Operating System Concepts Greg Gagne / Foaie
common.buy 617 lei
His Master's Voice Seth Shostak / Carte broșată
common.buy 90 lei
Monsters and Beasts / Carte broșată
common.buy 114 lei
Advanced Jazz Guitar Concepts Joseph Alexander / Carte broșată
common.buy 114 lei
Algorithmic Trading Methods Robert Kissell / Carte broșată
common.buy 641 lei

The Blitz- the period of Nazi bombing campaigns on civilian Britain during World War II- was a formative period for British national identity. In this groundbreaking book, David Clampin looks at the images, campaigns and slogans which helped to form the fabled 'Blitz spirit'- powerfully echoed in Winston Churchill's speeches. Because advertisers attempted to capitalise on war-time patriotism, Clampin's unique focus on advertising provides a visually rich seam of new information on the everyday war, and makes an enormous contribution to the debate on people's experiences of war and nationalism. Using a remarkable and hitherto unseen range of primary source material-advertisements in the press, slogans and posters-this work will reshape the contested meanings of the 'Home Front', opening up cultural history discourses on gender and nationalism. Advertising and Propaganda in World War II is essential reading for historians of World War II as well as students and scholars of Media Studies and Communication Studies.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising and Propaganda in World War II
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 296
EAN 9781780764344
ISBN 1780764340
Codul Libristo 01352363
Greutatea 502
Dimensiuni 140 x 223 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo