Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Advertising and Cultural Politics in Global Times

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Advertising and Cultural Politics in Global Times Pamela Odih
Codul Libristo: 04681793
Editura Taylor & Francis Ltd, iulie 2010
"Advertising and Cultural Politics in Global Times" traces daringly transgressive convergences betwe... Descrierea completă
? points 496 b
987 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Stomp, Chomp, Big Roars! Here Come the Dinosaurs! Kaye Umansky / Carte broșată
common.buy 47 lei
So weit die Hände greifen... Thomas Hochholzer / Carte broșată
common.buy 114 lei
Common Worship / Carte broșată
common.buy 47 lei
Future for Curious People Greg Sherl / Carte broșată
common.buy 183 lei
The Small GTPase Ran Peter D'Eustachio / Copertă tare
common.buy 632 lei
Indian Diaspora in the United States Anjali Sahay / Copertă tare
common.buy 790 lei
Breast Cancer and the Post-Surgical Body Samantha Crompvoets / Copertă tare
common.buy 320 lei

"Advertising and Cultural Politics in Global Times" traces daringly transgressive convergences between cultural politics and global advertising media. On balance the rise of networked global capitalism has paralleled the development of geopolitical strategies organized in the form of global networks. Uniquely interesting to globally networked social movements is the integration of multimodal digital communication processing technologies, into geopolitical strategies. It is precisely because advertising technoscapes are multimodal using both convergent communication networks and mainstream advertising media, that they are able to translate local political concerns into global political spaces. From the concept of 'aesthetics of existence', this book examines advertising as a 'technology of signs' intricately bound up with both the expansion of global networked capitalism, and the forms of cultural political resistances that globalization has precipitated. This book engages with a range of interpolations between cultural politics and advertising technologies including: the governmental rationality of neoliberal vistas, transgressive aesthetics and the cultural politics of representation, the political sign-economy of citizen branding, and techno-political convergences between the social and political and the marking of a new exciting geo-political terrain for cultural politics in global times. Tracing global advertising practices to the cultural politics commonly manifested in the postmodern political caesura of advertising, this book makes use of extensive case studies, whilst drawing on the work of Baudrillard, Giroux, Foucault, Castells and Latour to illustrate the manner in which advertising continues to revolutionise the political sphere. As such, it will be of interest to a range of readers across media studies, cultural studies and sociology.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising and Cultural Politics in Global Times
Autor Pamela Odih
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 300
EAN 9780754677116
ISBN 0754677117
Codul Libristo 04681793
Greutatea 720
Dimensiuni 156 x 234 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo