Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertising and Consumer Culture in China

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Advertising and Consumer Culture in China Hongmei Li
Codul Libristo: 02951695
Editura Wiley-Blackwell, iunie 2016
This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and p... Descrierea completă
? points 178 b
358 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Pagan Book of Living and Dying Starhawk / Carte broșată
common.buy 90 lei
Advanced Tokamak Stability Theory Linjin Zheng / Carte broșată
common.buy 212 lei
International Law Reports E. Lauterpacht / Copertă tare
common.buy 850 lei
Tools of Justice Kalpana Kannabiran / Carte broșată
common.buy 316 lei
Cemetery Of Swallows Mallock / Carte broșată
common.buy 96 lei
Eulenkopf Charly Weller / Carte broșată
common.buy 56 lei
curând
Clojurescript: Up and Running Luke VanderHart / Carte broșată
common.buy 160 lei
Vermarktungsansätze für eine Touristische Route Melanie Feldhaar / Carte broșată
common.buy 250 lei
Betrieb Und Verkehr Der Preussischen Staatsbahnen Wilhelm Cauer / Carte broșată
common.buy 581 lei
Antiziganismus Und Gesellschaft André Lohse / Carte broșată
common.buy 266 lei
Clinical Trials in Psychiatry 2e Everitt / Copertă tare
common.buy 638 lei

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China's search for modernity and cultural globalization. It compares and contrasts the advertising practices of Chinese advertising agencies and foreign advertising agencies, and Chinese brands and foreign brands, with a particular focus on the newest digital advertising practices in the post WTO era.§§Based on extensive interviews, participant observation, and a critical analysis of secondary data, Li offers an engaging analysis of the transformation of Chinese advertising in the past three decades in Post-Mao China. Drawing upon theories of political economy, media, and cultural studies, her analysis offers most significant insights in advertising and consumer culture as well as the economic, social, political, and cultural transformations in China.§§The book is essential for students and scholars of communication, media, cultural studies and international business, and all those interested in cultural globalization and China.

Informații despre carte

Titlu complet Advertising and Consumer Culture in China
Autor Hongmei Li
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 280
EAN 9780745671161
ISBN 0745671160
Codul Libristo 02951695
Editura Wiley-Blackwell
Greutatea 528
Dimensiuni 159 x 215 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo