Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advertised Mind

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advertised Mind Erik Plessis
Codul Libristo: 04138908
Editura Kogan Page Ltd, iulie 2008
Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advert... Descrierea completă
? points 101 b
203 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Star Wars Legends: Labyrinth of Evil James Luceno / Carte broșată
common.buy 39 lei
Ageless Suzanne Somers / Carte broșată
common.buy 85 lei
Art and Science of Negotiation Raiffa / Carte broșată
common.buy 233 lei
Skimming Stones Rob Cowen / Carte broșată
common.buy 59 lei
Francis Bacon John Russell / Carte broșată
common.buy 104 lei
Advances in Military Sociology Giuseppe Caforio / Copertă tare
common.buy 1.126 lei
Shetland - North Mainland Ordnance Survey / Hartă
common.buy 99 lei
House of Angels Freda Lightfoot / Carte broșată
common.buy 48 lei
Sherlock Effect Young / Copertă tare
common.buy 995 lei
Antitrust Policy versus Economic Power J.W. Aarts / Carte broșată
common.buy 639 lei
300+ Sizzling Icebreakers Michael Puffett / Carte broșată
common.buy 83 lei
Assertiveness Pocketbook: 2nd Edition Max Eggert / Carte broșată
common.buy 69 lei
Assertiveness At Work Kate Back / Carte broșată
common.buy 422 lei

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. "The Advertised Mind" draws on the very latest research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. Author Erik du Plessis uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised. He also draws on the findings of Adtrack's world-famous database of responses to over 30,000 TV commercials (the largest in the world). He explores what 'ad-liking' really means, and suggests how this paradigm about the role of emotion has resulted in a continued effort to obtain maximum return from advertising spend.

Informații despre carte

Titlu complet Advertised Mind
Autor Erik Plessis
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 256
EAN 9780749450243
ISBN 074945024X
Codul Libristo 04138908
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 400
Dimensiuni 157 x 234 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo