Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advances in the Management of Organizational Quality

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Advances in the Management of Organizational Quality Fedor
Codul Libristo: 04687123
Editura Emerald Publishing Limited, iulie 1997
This volume is intended to foster new ways of thinking about quality in terms of how it is researche... Descrierea completă
? points 508 b
1.022 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


This volume is intended to foster new ways of thinking about quality in terms of how it is researched and practiced. With the high demands placed on organizations to provide high quality products and services to their customers, it is appropriate that research begins to address many of the questions that have arisen concerning quality in organizations. The chapters in this volume focus on two major themes: the role of suppliers in improving quality (supplier quality awards, integrating suppliers in new product development, and supplier management), and organizational aspects and how they relate to quality (culture, organizational citizenship, and agency theory).

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo