Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advances in Services Marketing and Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Advances in Services Marketing and Management Swartz
Codul Libristo: 04687048
Editura Emerald Publishing Limited, mai 1996
This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, huma... Descrierea completă
? points 449 b
903 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Piano In The Pyrenees Tony Hawks / Carte broșată
common.buy 88 lei
After the Empire Emmanuel Todd / Carte broșată
common.buy 186 lei
Big Black Penis Shawn Taylor / Carte broșată
common.buy 72 lei
Germaine de Stael in Germany Judith E. Martin / Copertă tare
common.buy 804 lei
Redistribution Recession Casey Mulligan / Copertă tare
common.buy 506 lei
Holy Ignorance Olivier Roy / Copertă tare
common.buy 301 lei
Three By the Sea Mini Grey / Carte broșată
common.buy 48 lei
El burlador de Sevilla Tirso De Molina / Carte broșată
common.buy 109 lei
City at Its Limits Daniella Gandolfo / Carte broșată
common.buy 206 lei
Ballparks of North America Michael Benson / Carte broșată
common.buy 261 lei
Prayers for a Planetary Pilgrim Edward Hays / Carte broșată
common.buy 103 lei
Charles Reasoner Nursery Rhymes Pack A of 4 Charles Reasoner / Cărți pliante
common.buy 145 lei
Python Programming Language David L. Ranum / Carte broșată
common.buy 315 lei
Dictionary of Literary Biography, Vol 308 Charles Oliver / Copertă tare
common.buy 3.335 lei

This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, human resources practices and service systems, using theoretical research and the results of empirical studies. This volume concentrates on the effect on information technology on services performance, service quality, new service development, brand loyalty, and fair service. It also covers the relational aspects of services management such as the customer contact, customer-supplier relationships, and the social aspect of customer service loyalty.

Informații despre carte

Titlu complet Advances in Services Marketing and Management
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1996
Număr pagini 388
EAN 9780762300099
ISBN 0762300094
Codul Libristo 04687048
Greutatea 719
Dimensiuni 156 x 234 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo