Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advances in Advertising Research (Vol. IV)

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advances in Advertising Research (Vol. IV) Micael Dahlén
Codul Libristo: 09372323
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Gheranda Samhita James Mallinson / Carte broșată
common.buy 87 lei
Two-Word Verb George A. Meyer / Copertă tare
common.buy 920 lei
Juan Rulfo: En Los Ferrocarriles Juan Rulfo / Copertă tare
common.buy 302 lei
Abraham Lincoln John George Nicolay / Carte broșată
common.buy 151 lei
Raum, Zeit, Architektur Sigfried Giedion / Copertă tare
common.buy 325 lei
Ethnic China Li / Copertă tare
common.buy 822 lei
We Shall Be Free Uche Ogwo / Carte broșată
common.buy 119 lei
Forbidden Fruit Paul Kurtz / Carte broșată
common.buy 98 lei
Looking with Forever Eyes WHELCHEL MARY / Carte broșată
common.buy 73 lei
Let's Go Shopping Joshua George / Cărți pliante
common.buy 71 lei
All the King's Men: A Kings of Charleston Novel Kat H Clayton / Carte broșată
common.buy 78 lei
Truth The Whole Truth Nothing but the Truth Livi Simon George Livi Livi Shea Caine Dori Dori Mueller Mueller Sweeney Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Ross Of Of Of Of Of Of Of Of / Carte broșată
common.buy 119 lei
Age of Inquiry Robert Clayton Buick / Carte broșată
common.buy 88 lei
Coventry's Blitz David McGrory / Carte broșată
common.buy 90 lei
Computer-Aided Breast Cancer Diagnosis From Digital Mammograms Al-Antari Mugahed a / Carte broșată
common.buy 398 lei

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012. The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme "The changing roles of advertising". The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Informații despre carte

Titlu complet Advances in Advertising Research (Vol. IV)
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 407
EAN 9783658042165
ISBN 3658042168
Codul Libristo 09372323
Greutatea 5394
Dimensiuni 148 x 210 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo