Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Advances in Advertising Research (Vol. III)

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Advances in Advertising Research (Vol. III) Tobias Langner
Codul Libristo: 05158952
Editura Gabler, iulie 2014
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Danielle Walker's Against All Grain: Meals Made Simple Danielle Walker / Carte broșată
common.buy 173 lei
Faith of My Fathers Lynn Austin / Carte broșată
common.buy 79 lei
Battle of Lechfeld and its Aftermath, August 955 Charles R. Bowlus / Copertă tare
common.buy 1.000 lei
Božia vôľa nadovšetko Friedbert Ewertz / Carte broșată
common.buy 23 lei
Music of Ink at the British Museum Helen Wang / Carte broșată
common.buy 109 lei
Contemporary Black Biography Derek Jacques / Copertă tare
common.buy 1.675 lei
Rechtsprobleme im Konzern Martin Winner / Carte broșată
common.buy 263 lei
British Museum Gladiator Survival Kit Mike Corbishley / binding.
common.buy 189 lei
Volumes 7 and 8 - Death's Shadow/Wolf Island Darren Shan / Carte broșată
common.buy 63 lei
Delicious Maine Desserts Cynthia Finnemore Simonds / Carte broșată
common.buy 87 lei
Organization with Incomplete Information Mukul Majumdar / Copertă tare
common.buy 790 lei
Beeline Plus 6 TB Julie Kniveton / Carte broșată
common.buy 129 lei
Aging / Carte broșată
common.buy 201 lei
US Marine Corps Tank Crewman 1965-70 Ed Gilbert / Carte broșată
common.buy 111 lei

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 10th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) which was held in Berlin (Germany) in June 2011. In the face of an ever increasing number of products and services, as well as an increasingly cluttered media environment, advertising research is confronted with multiple challenges. Against this background, Advances in Advertising Research (Vol. 3) is gaining significance in advancing, promoting, disseminating, and stimulating high quality advertising research. This book provides state-of-the-art research in international advertising with twenty-nine articles by renowned advertising and communication scholars from the worldwide ICORIA network.

Informații despre carte

Titlu complet Advances in Advertising Research (Vol. III)
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 436
EAN 9783834946492
ISBN 3834946494
Codul Libristo 05158952
Editura Gabler
Greutatea 632
Dimensiuni 148 x 24 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo