Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Adoption of Innovation

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Adoption of Innovation Alexander Brem
Codul Libristo: 09126174
Editura Springer International Publishing AG, aprilie 2015
If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies, concepts and tools - such as the... Descrierea completă
? points 318 b
630 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dvě století nacionalismu Michal Macháček / Carte broșată
common.buy 62 lei
Friendship Bracelets Michele Howath / Carte broșată
common.buy 75 lei
Zeiglar Rules Willow Love / Copertă tare
common.buy 165 lei
Twentieth Century Literary Criticism Gale / Copertă tare
common.buy 3.704 lei
Teach Your Children Well Madeline Levine / Carte broșată
common.buy 84 lei
Byli i bajki. Hrestomatiya po fol'kloristike Alexandr Pryanikov / Carte broșată
common.buy 518 lei
Quick Review of Torts Lawrence Levine / Carte broșată
common.buy 441 lei
Business Matters Richard Haill / Carte broșată
common.buy 172 lei
Fires of Eternity Edward Beeby / Carte broșată
common.buy 95 lei
Quellen B rgerschaftlichen Engagements Hartmut Rosa / Carte broșată
common.buy 292 lei
Jona-Psalm im Rahmen des Jona-Buches Gerke Sedat / Carte broșată
common.buy 208 lei

If ideas need to reach the marketplace, then marketing strategies, concepts and tools - such as the continuous development of new product and services - become vital for their success. On the other hand, marketing management is influenced by innovation as illustrated by the way social media and Internet have revolutionized the traditional marketing-mix.§§Such linkages between innovation and marketing research need to be much stronger as companies have to convince internal and external stakeholders to achieve successful innovation strategies. This edited volume brings together academics from both innovation and marketing fields to explore the additional value for companies that can be generated with the innovations in marketing and the marketing of innovations. State-of-the-art research output from different perspectives would suit the needs of a researcher as well as the company CEO alike.§

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo