Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Action-Based Quality Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Action-Based Quality Management Marta Peris-Ortiz
Codul Libristo: 13633559
Editura Springer International Publishing AG, august 2016
Featuring case studies from the industrial and tourism sectors, this book provides an interdisciplin... Descrierea completă
? points 318 b
643 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Origen y gestas de los godos Jordanes / Carte broșată
common.buy 89 lei
Counting And Colors Speedy Publishing LLC / Carte broșată
common.buy 74 lei
Regard Du Singe(le) Patrice Franceschi / Carte broșată
common.buy 61 lei
Around Westhampton Meredith Murray / Copertă tare
common.buy 143 lei
Moi, Je Ne Juge Personne Lytta Basset / Carte broșată
common.buy 69 lei
Ciel de Sang Steve Hamilton / Carte broșată
common.buy 56 lei
Internet Governance in Transition Daniel J. Pare / Copertă tare
common.buy 916 lei
Büyülü Parmak Roald Dahl / Carte broșată
common.buy 62 lei
ACA Policy Diffusion David K. Jones / Carte broșată
common.buy 101 lei
Jahrbuch 2012/2013 Berliner Wissenschaftliche / Copertă tare
common.buy 427 lei
My Very First Prayers Lois Rock / Copertă tare
common.buy 71 lei

Featuring case studies from the industrial and tourism sectors, this book provides an interdisciplinary perspective on the effect of total quality management on business and innovation strategies. The principles of Total Quality Management (TQM) have been widely researched and analyzed as an essential tool for businesses to compete in a globalized economy. This book presents the latest research on the applications of TQM across different functions such as customer service, human resources management and cost control. It demonstrates how the utilization of TQM tools, such as the SERVQUAL model, Eco-Management and Audit Scheme (EMAS), High Involvement Practices (HIWP) and the EFQM excellence model, impacts a firm's performance, enhances productivity and innovation and reduces cost, thereby allowing them to compete more effectively in the global market. Building on the extensive literature on the relationship between TQM and business performance, the authors argue that quality acts as a powerful competitive tool that companies should embrace in their corporate strategy. By promoting activities that result in greater efficiency, improved control and management of the organization (internal quality), firms can achieve significant improvement in customer satisfaction, employee satisfaction, social impact and business results (external quality) and exceed expectations in these areas.§

Informații despre carte

Titlu complet Action-Based Quality Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 196
EAN 9783319360065
ISBN 331936006X
Codul Libristo 13633559
Greutatea 3226
Dimensiuni 155 x 235 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo