Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Academic Achievment in Secondary Schools in Papua New Guinea

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Academic Achievment in Secondary Schools in Papua New Guinea Dinah Dovona-Ope
Codul Libristo: 06839003
Editura VDM Verlag, ianuarie 2011
To what do school leavers from secondary schools and Grade 12 students attribute their academic achi... Descrierea completă
? points 230 b
459 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Turning Back The Clock Umberto Eco / Carte broșată
common.buy 93 lei
Wendell Berry and the Cultivation of Life J Bonzo / Carte broșată
common.buy 124 lei
Too Many Wasted Years Susan Shaw / Carte broșată
common.buy 108 lei
curând
Twelfth Night William Shakespeare / Carte broșată
common.buy 79 lei
Erfolgsfaktoren Im Dialogmarketing Markus Krummenerl / Carte broșată
common.buy 463 lei
Ecological Resources Within Advaita Vedanta Michael Scaife / Carte broșată
common.buy 248 lei
Apotheker auf Station Alexandra Weber / Carte broșată
common.buy 378 lei

To what do school leavers from secondary schools and Grade 12 students attribute their academic achievement? This book reports the findings of a doctoral research into female school leavers' and Grade 12 students' attributions for their academic achievement in secondary school at two research sites in Papua New Guinea. The study found that academic achievement in the study context is impeded and /or facilitated by internal and external factors. Internal impediments comprise three major factors: (1) psychological and/or emotional distresses they encountered whilst in school; (2) the nature of motivational goal orientations students pursued in academic settings and; (3) employment of ineffective learning strategies. External impediments comprise school factors and non- school factors. The factors facilitating academic achievement of Grade 12 students comprise: (1) the nature of their motivational goal orientations; (2) utilisation of self-regulatory learning strategies; and (3) the power of resilience.The external factors facilitating academic achievement comprise of school and non-school factors.

Informații despre carte

Titlu complet Academic Achievment in Secondary Schools in Papua New Guinea
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 412
EAN 9783639321975
ISBN 3639321979
Codul Libristo 06839003
Editura VDM Verlag
Greutatea 603
Dimensiuni 152 x 229 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo