Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

A study of the cultural environment of social media

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte A study of the cultural environment of social media Yijie Liu
Codul Libristo: 06792754
Editura LAP Lambert Academic Publishing, septembrie 2014
Over the past several years, social media has emerged to redefine the way people communicate. A new... Descrierea completă
? points 100 b
209 lei -5 %
198 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Vlad Carlos Fuentes / Copertă tare
common.buy 83 lei
Seize the Day / Carte broșată
common.buy 244 lei
Blood Road R. Keith Schoppa / Carte broșată
common.buy 215 lei
Calculos para el diseno de redes de distribucion de fluidos Luis E. Rodríguez / Carte broșată
common.buy 206 lei
Song of the Winter Wren David Witherspoon / Copertă tare
common.buy 172 lei
Christian Faith - Two Realities Frederick Kile / Carte broșată
common.buy 55 lei

Over the past several years, social media has emerged to redefine the way people communicate. A new communications environment was formed during this process. Language, communication style and power distribution have changed in this new environment. New ideas, activities and norms form a new kind of culture that is unique to social media. The researcher used both quantitative and qualitative research methods to analyze the tweets of the top10 brands on Twitter ranked by the social media analytics platform SocialBakers. By digging deep into the cultural roots of identified patterns, the researcher mapped out the cultural environment of social media and made recommendations on how companies should communicate and interact with audiences on social media. How do the top 10 most-followed brands manage their Twitter accounts? Does content creation work? If so, what kind of content is well received? What do brands compete for on social media: the number of followers or level of engagement? Why does BlackBerry still thrive in the social media environment? Why following-back is proper etiquette? Questions like those will be addressed.

Informații despre carte

Titlu complet A study of the cultural environment of social media
Autor Yijie Liu
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 112
EAN 9783659582134
Codul Libristo 06792754
Greutatea 185
Dimensiuni 150 x 220 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo