Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation Josef A. Mazanec
Codul Libristo: 01703298
Editura Verlag Österreich, noiembrie 1999
The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien aims at presentin... Descrierea completă
? points 212 b
427 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Against Democracy Jason Brennan / Copertă tare
common.buy 208 lei
Dr. Rudolf Steiner Stephan Seidel / Carte broșată
common.buy 149 lei
Am Ende ist ein Anfang Jürgen Schlaffke / Carte broșată
common.buy 77 lei
Marthe & Mathilde Pascale Hugues / Carte broșată
common.buy 61 lei
Stadt der zerrissenen Traume Benjamin Rodenstein / Carte broșată
common.buy 58 lei
APAB/4 - Programmiersprache der SAP Markus Dreßler / Carte broșată
common.buy 225 lei
curând
Die Vier von der Bakerstreet - Die Akte Raboukin Jean-Blaise Djian / Copertă tare
common.buy 65 lei
2D PAGE: Sample Preparation and Fractionation Anton Posch / Carte broșată
common.buy 751 lei
FwDV 1, Grundtätigkeiten AFKzV / Carte broșată
common.buy 41 lei
Deploying Orientalism in Culture and History James Hodkinson / Copertă tare
common.buy 691 lei
Die Insolvenzanfechtung in Mehrpersonenverhaltnissen Andrea Neyses / Carte broșată
common.buy 579 lei
Piri 1 Cornelia Donth-Schäffer / Foaie
common.buy 68 lei
Der Kater Konstantin Walter Wippersberg / Copertă tare
common.buy 61 lei
Betrayal of John Fordham. B L Farjeon / Carte broșată
common.buy 149 lei
Final Table Jonathan Duhamel / Carte broșată
common.buy 91 lei

The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien aims at presenting results of interdisciplinary research conducted at one of the largest business schools in Europe. Volumes 1 and 2 focus on recent results gained by a group of mathematicians and marketing scientists. It is a unique feature that the writing style adopted for this series makes the findings accessible for members of both research communities. It is also targeted to practitioners in marketing management with an interest in optimally exploiting their consumer survey and panel data. Market segmentation and product positioning are major strategic issues in a company s marketing decision making. The analytical tools highlighted in the Foundations and Applications Volumes are new instruments for exploratory and inferential market structure analysis based on consumer brand perceptions and choice. Unlike the majority of contemporary marketing modeling these methods operate nonparametrically thus avoiding the rigorous assumptions which are rarely satisfied by real-world data.

Informații despre carte

Titlu complet A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2000
Număr pagini 195
EAN 9783704660473
Codul Libristo 01703298
Greutatea 490
Dimensiuni 235
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo