Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Country Image and Promotion of a Tourist Destination, (Azerbaijan)

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Country Image and Promotion of a Tourist Destination, (Azerbaijan) Amirova Samira
Codul Libristo: 09032835
Editura Scholars' Press, septembrie 2014
Dear reader, an image making process is an extremely complex and highly political activity that can... Descrierea completă
? points 135 b
272 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Westminster Diary Bernard Donoughue / Copertă tare
common.buy 334 lei
Die Pest in Wien Hilde Schmölzer / Carte broșată
common.buy 80 lei
Tannennadelbar Richard Lempart / Carte broșată
common.buy 113 lei
Opus Dei Und Scientology Werner Billing / Carte broșată
common.buy 353 lei
Catholic Church and Science Wiker / Carte broșată
common.buy 71 lei
Mechanical Circulatory Support Wayne E. Richenbacher / Copertă tare
common.buy 897 lei
Stories of Torres Vedras, Volume 2 JOHN GIDE MILLINGEN / Copertă tare
common.buy 219 lei
Guyana, Fragile Frontier Marcus Colchester / Carte broșată
common.buy 181 lei
King Cobra - Mekong Adventures in French Indochina Harry Hervey / Carte broșată
common.buy 191 lei
Story Told by Our Constellations Farhan Chughtai / Carte broșată
common.buy 88 lei

Dear reader, an image making process is an extremely complex and highly political activity that can enhance a nation s economy national self-image and identity. To build an image for a destination is a long lasting and complex process. Managers must overcome the politics and outsmart their competitors. It takes patience to establish brand reputation. A rapid elevation to celebrity status is the result of culmination of long-term economic, political, social and cultural factors. Promoted image should always reflect the reality of a destination in question. The case in point Azerbaijan has a room for a makeover of its image as a safe destination. Arguably, country s image can be overhauled by reviewing curbing factors that were identified in this study. Notably, some of country image aspects as history and geographical dispensation cannot be altered or easily manipulated. However, application of relevant marketing strategies as events and deeds were found relevant in Azerbaijan context.

Informații despre carte

Titlu complet Country Image and Promotion of a Tourist Destination, (Azerbaijan)
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 52
EAN 9783639665116
ISBN 3639665112
Codul Libristo 09032835
Editura Scholars' Press
Greutatea 91
Dimensiuni 152 x 229 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo