Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte 3D Games Programming Pierre (University of Pretoria) Rautenbach
Codul Libristo: 04269196
Editura Cengage, octombrie 2008
3D Game Programming focuses on all the elements making up a 3-D first-person shooter game engine usi... Descrierea completă
? points 293 b
590 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Ultimate History of Video Games, Volume 1 Steven L. Kent / Carte broșată
common.buy 111 lei
A Course in Miracles Foundation for Inner Peace / Carte broșată
common.buy 186 lei
Jacked David Kushner / Carte broșată
common.buy 77 lei
Learning C# by Programming Games Arjan Egges / Copertă tare
common.buy 324 lei
curând
Chinese Food Made Easy Ching-He Huang / Copertă tare
common.buy 117 lei
Otto Wagner, Adolf Loos, and the Road to Modern Architecture Werner OechslinLynnette Widder / Copertă tare
common.buy 678 lei
Texas! Lucky Sandra Brown / Carte broșată
common.buy 40 lei
Cognitive Linguistics and Second Language Learning Andrea Tyler / Carte broșată
common.buy 399 lei
Handbook of Wood Chemistry and Wood Composites Roger M Rowell / Copertă tare
common.buy 1.641 lei
Wood Utilization / Copertă tare
common.buy 800 lei
Gulf Politics And Economics In A Changing World Michael Hudson / Copertă tare
common.buy 650 lei
Wood Characteristics Christoph Richter / Copertă tare
common.buy 1.174 lei
Auctioning David Bomberg Grace Brockington / Carte broșată
common.buy 145 lei

3D Game Programming focuses on all the elements making up a 3-D first-person shooter game engine using a bottom-up approach. By following the easy-to-read text, the reader will learn how to create his or her own next-generation 3-D game engine with support for vertex and pixel shading GPU techniques (via Cg and HLSL), dynamic lighting and shadowing (via stencil shadow volumes), geometric meshes, audio, artificial intelligence, physics, environmental reflections, refraction and advanced lighting techniques such as High Dynamic Range lighting. Dealing with the cross-platform programming of 3-D Games for both Linux/MacOS X (via OpenGL/GLUT) and Windows (via DirectX 10 or OpenGL/GLUT) platforms, this book bridges an existent rift in the game development community. In addition to covering these APIs in-depth, the reader is also introduced to other game programming topics such as game development techniques and methodologies, particle systems, shader-based special effects, physics-based animation and artificial intelligence, making this the most comprehensive game programming guide around.

Informații despre carte

Titlu complet 3D Games Programming
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 688
EAN 9781844808779
ISBN 1844808777
Codul Libristo 04269196
Editura Cengage
Greutatea 1038
Dimensiuni 189 x 246 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo