Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

3D Game Engine Design

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte 3D Game Engine Design David H. Eberly
Codul Libristo: 01263939
Editura Taylor & Francis Inc, noiembrie 2006
A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved... Descrierea completă
? points 367 b
740 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Araki: Tokyo Lucky Hole Nobuyoshi Araki / Copertă tare
common.buy 113 lei
top
Game Engine Architecture, Third Edition Jason Gregory / Copertă tare
common.buy 508 lei
top
Code Complete Steven McConnell / Carte broșată
common.buy 240 lei
Game Feel Swink / Carte broșată
common.buy 388 lei
Beginning C++ Through Game Programming Michael Dawson / Carte broșată
common.buy 374 lei
Replay: the History of Video Games Tristan Donovan / Carte broșată
common.buy 114 lei
Professional CUDA C Programming John Cheng / Carte broșată
common.buy 262 lei
Algorithms Unlocked Thomas H Cormen / Carte broșată
common.buy 192 lei
GPU Pro Wolfgang Engel / Copertă tare
common.buy 962 lei
Panda3D 1.6 Game Engine Beginner's Guide Dave Mathews / Carte broșată
common.buy 270 lei
Game Programming Gems 6 Mike Dickheiser / binding.
common.buy 584 lei
Game Engine Gems 2 Eric Lengyel / Copertă tare
common.buy 465 lei
OpenGL Game Development By Example Robert Madsen / Carte broșată
common.buy 361 lei
Graphics Programming in C++ Mark Walmsley / Carte broșată
common.buy 325 lei

A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved enormously in the last decade. Hardware can now be directly controlled §through techniques such as shader programming, which requires an entirely new thought process of a §programmer. 3D Game Engine Design, Second Edition shows step-by-step how to make a shader-based graphics engine and how to tame the new technology. Much new material has been added, including more than twice the coverage of the essential techniques of scene graph management, as well as new methods for managing memory usage in the new generation of game consoles and portable game players. There are expanded discussions of collision detection, collision avoidance, and physics - all challenging subjects for developers.§Revision of the classic work on game engines - the core of any game.§Includes Wild Magic, a commercial quality game engine in source code that illustrates how to build a §real-time rendering system from the lowest-level details all the way to a working game.§Fully revised and updated in 4 colors, including major new content on shader programming, physics, §and memory management for the next generation game consoles and portables.

Informații despre carte

Titlu complet 3D Game Engine Design
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2006
Număr pagini 1040
EAN 9780122290633
ISBN 0122290631
Codul Libristo 01263939
Greutatea 2356
Dimensiuni 200 x 242 x 54
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo