Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Sociology of the World Rally Championship

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Sociology of the World Rally Championship Hans Erik Naess
Codul Libristo: 04771857
Editura Palgrave Macmillan, septembrie 2014
From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transform... Descrierea completă
? points 160 b
316 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Pomodoro Technique Francesco Cirillo / Carte broșată
common.buy 75 lei
Born to Run Bruce Springsteen / Carte broșată
common.buy 58 lei
Rallying 2023 Colin McMaster / Copertă tare
common.buy 273 lei
Group B John Davenport / Copertă tare
common.buy 231 lei
MITSUBISHI LANCER EVOLUTION / Carte broșată
common.buy 115 lei
McRae Colin McMaster & David Evans / Copertă tare
common.buy 231 lei
RALLY Miki Biasion / Copertă tare
common.buy 260 lei
Rally Car Benedict Blathwayt / Cărți pliante
common.buy 50 lei
Rallying 2022 Colin McMaster / Copertă tare
common.buy 273 lei
Sociology of the World Rally Championship H. Naess / Carte broșată
common.buy 316 lei
curând
Staging Modern Playwrights Sidney Homan / Copertă tare
common.buy 209 lei
curând
Project Management Workbook For Dummies Consumer Dummies / Carte broșată
common.buy 154 lei
Brown, Not White Guadalupe San Miguel / Carte broșată
common.buy 126 lei
Social Cognition David L. Hamilton / Copertă tare
common.buy 763 lei
We Monks and Soldiers Lutz Bassmann / Carte broșată
common.buy 93 lei

From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transformed from a little-known series to a pop-cultural roadshow worth millions of euros. In a promotional context this has spurred a debate between those who want rallying to be what it was historically and those who desire a real shift into 'the commercial age'. Drawing upon interviews with key people in the sport and trans-local ethnographic research from rallies, spectator cultures, the inner life of a WRC team, and the media production facilities, this book explores these questions of commerciality and sporting identity, arguing that the WRC's sporting identity is in fact a promotional asset. Placed at the intersection of sociology and sports management, A Sociology of the World Rally Championship is essential reading on how to combine sporting heritage with commercial progress.

Informații despre carte

Titlu complet Sociology of the World Rally Championship
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 260
EAN 9781137405432
ISBN 1137405430
Codul Libristo 04771857
Greutatea 444
Dimensiuni 217 x 144 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo