Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Manage For Profit, Not For Market Share

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Manage For Profit, Not For Market Share Simon Hermann
Codul Libristo: 04237553
Editura Harvard Business Review Press, aprilie 2006
How do companies in mature markets--where savings from cost-cutting have been exhausted and breakthr... Descrierea completă
? points 81 b curând curând
168 lei -5 %
160 lei
Retipărire preconizată Termenul este necunoscut Termenul este necunoscut

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 70 lei
top
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Carte broșată
common.buy 188 lei
top
Man for All Markets Edward O. Thorp / Carte broșată
common.buy 72 lei
Nox Anne Carson / Copertă tare
common.buy 249 lei
Verbal Behavior Approach Mary Barbera / Carte broșată
common.buy 112 lei
I Wasn't Ready to Say Goodbye Brook Noel / Carte broșată
common.buy 90 lei
Home Staging Barb Schwarz / Carte broșată
common.buy 94 lei
Strategic Management ROTHAERMEL / Carte broșată
common.buy 376 lei
Marvelocity Alex Ross / Copertă tare
common.buy 316 lei
Suncatchers Stained Glass Pattern Book Connie Eaton / Carte broșată
common.buy 50 lei
Hidden Champions of the Twenty-First Century Simon Hermann / Carte broșată
common.buy 259 lei
Judges Elie Wiesel / Carte broșată
common.buy 77 lei
Dickens in America Nigel Gearing / Carte broșată
common.buy 100 lei
Out-of-Home Immersive Entertainment Frontier Michael Mascioni / Carte broșată
common.buy 253 lei
Through His Eyes Frank L Barnes / Carte broșată
common.buy 69 lei

How do companies in mature markets--where savings from cost-cutting have been exhausted and breakthrough innovations are hard to come by--achieve sustainable increases in profits? For decades, managers have been told the answer lies in pursuing high market share. But Hermann Simon, Frank F. Bilstein, and Frank Luby argue that this misguided advice has destroyed, rather than created, an additional profit potential. In Manage for Profit, Not for Share, the authors contend that companies can extract a profit potential of 1%-3 % of revenue by pursuing a profit, rather than a market share, orientation. Based on their extensive consulting work, the authors lay out a practical, proven program for making significantly more money by reconfiguring the marketing mix to sell existing products and services in different ways. The book offers practical strategies managers can use to differentiate mature products, raise prices effectively, time promotional activities properly, better understand consumer preferences, and more. A convincing counterargument to the reigning market share dogma, this book outlines the new mind-set and tools managers will need to bring their companies closer to peak profit performance.

Informații despre carte

Titlu complet Manage For Profit, Not For Market Share
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2006
Număr pagini 240
EAN 9781591395263
ISBN 1591395267
Codul Libristo 04237553
Greutatea 558
Dimensiuni 162 x 241 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo